top of page

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Röda sten

IMG_8427.JPG
IMG_8424.JPG

Pustar ut efter julmarknaden på Röda sten (Göteborg) i helgen. Väldigt mysig marknad och min första marknad. Lagom med 3 dagar .

Underbar lokal som man gärna velat bo i:) Det kanske man kan göra om nästa år...

Förra helgen var jag med på en samlingsutställning på RAMMERIET i Majorna (Göteborg),

Kika gärna in där, mina tavlor hänger kvar ett tag till.

Jag är ju så dålig på att uppdatera min hemsida, Well ...därför testar jag den här sidan, Wix,

väldigt smidigt, istället för att bygga allt själv. Vi får se hur den fungerar.

Man får tyvärr stå ut med lite reklam men kanske gör den mitt liv lite smidigare:)

OCH jag håller på att fixa till sidan så allt kanske inte stämmer när man klickar sig hit och dit, och det är lite blandat engelska och svenska, men så får det vara.

bottom of page