top of page

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Facebook Clean Grey
  • Twitter Clean Grey
  • Instagram Clean Grey

Öppen ateljé

Välkomna att kika in i min lilla ateljé i helgen.

Adress till min ateljé: Skillnadsgatan 60 B (Ingång från gatan)

Jag kommer vara på Kulturhuset Kåken på lördag fram till lunch och hjälpa besökare där,

men sedan på eftermiddagen är jag i min ateljé.

Här kommer lite info om rundan:

Lördag och söndag den 10-11 oktober 2015 öppnar konstnärer och konsthantverkare

i östra Göteborg sina ateljéer, hem och lokaler för besökare.

Öppettider Ateljéer:12.00-17.00

Med hjälp av ett program med karta över stadsdelarna hittar du till de olika konstnärerna, som visar upp sin konst. Foldern kan du ladda ner på hemsidan, eller hämta på Kulturhuset Kåken.

På Kulturhuset Kåken visas parallellt med konstrundan en samlingsutställning. Där kan du köpa lotter till konstlotteriet och se vinsterna.

Öppettider KulturhusetKåken: lördag & söndag 11.00-16.00 Evenemanget är gratis.

Gå in på konstrundans hemsida och skriv ut ett program

bottom of page